Коли учень вже відносно добре вміє множити, а головне – розуміє суть цієї дії, залишається тільки перетворити це вміння на стабільно працюючий навик, який учень зможе використовувати фактично не задумуючись. У цьому може допомогти тільки практика. Постійне повторення однотипних дій далеко не завжди є нудним, а окрім того практика просто необхідна, коли треба навчитись діяти рефлекторно. Це стосується і множення. У ході виконання цього завдання дитина практикуватиметься у множенні на чотири. На кожному етапі вправи перед учнем буде новий приклад, який має дві сталі риси: дія множення та те, що один із множників обовʼязково є четвіркою. Інший множник змінюється і на кожному рівні вправи представлений новою цифрою. Учень виконує дію як можна швидше і запамʼятиовує її результат, який вводить у порожню клітинку, що знаходиться після знаку рівності. Головне, звісно, робити дію множення правильно, але поступово учень почне виконувати це все швидше і швидше. Поступово учень не тільки запамʼятає всі результати множення четвірки на одноцифрові числа, а й навчиться виконувати дану дію рефлекторно. Рух між рівнями здійснюється відразу після того, як учень вводить добуток у порожню клітинку, причому незалежно від того, чи правильно учень дасть відповідь на питання рівня. Але у випадку помилки правильний варіант зʼявиться на екрані.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.