Зазвичай для написання чисел використовуються цифри. Ці універсальні графічні символи також можуть мати різні варіанти написання, але мають одну особливість – на більшості мов світу одне й те саме число буде писатись одними й тими самими цифрами. А от якщо називати число словом, то і писатись, і звучати воно буде тільки згідно з правилами певної конкретної мови. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься перекладати зі слів-числівників на мову шиферних символів. На екрані перед учнем міститься кілька назв чисел. Всі вони виконані за допомогою слів. Біля кожного слова є пуста клітинка. Дитина має самостійно ввести туди відповідні шиферні символи. Коли учень це зробить, то перейде на новий етап завдання. Там будуть інші числівники, отже і цифри будуть іншими. Ця вправа тренує памʼять, концентрацію та аналітичні здібності, а головне – з її допомогою учень навчиться краще орієнтуватись у числах. І навіть якщо дитина допустить помилку, то все рівно пройде на новий етап. Просто спочатку побачить правильний варіант на екрані. Таким чином дитина зможе навчитись на власних помилках і перетворити їх на корисний досвід.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.