Для того, щоб зобразити на письмі великі числа, використовується просто більше цифр. Кожна наступна, яка додається до першої ліворуч, означає новий розряд: десятки, сотні, тисячі, десятки тисяч. Тож сприймати їх, в принципі, не так вже й важко. А от якщо спробувати зобразити числа на письмі за допомогою слів, тобто спеціальних числівників, то тут можуть бути складнощі, якщо йде мова справді про великі числа. У ході виконання цього завдання дитині доведеться працювати з числівниками і цифрами, які виражають на письмі числа до тисячі. На екрані перед учнем міститься кілька таких числівників. Дитина аналізує побачене, читає числівники і запамʼятовує правила їх написання. Завдання полягає у тому, щоб написати цифрові еквіваленти кожного з них у пусті квадратики, що знаходяться по одному біля кожного слова. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де числівники будуть інші, але також в межах першої тисячі. Це завдання тренує розуміння слів, які позначають і називають числа, а також тренує вміння більш вільно працювати з досить великими сумами. І навіть якщо дитина заплутається і допустить помилку, то все рівно пройде на новий етап, просто спочатку правильна відповідь зʼявиться на екрані.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.