Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Числа – це умовні знаки, а предмети навколо нас – справжні, їх можна побачити й порахувати. У цій вправі з математики для учнів другого класу дитина вчиться поєднувати числову нерівність із «живою» картинкою: яблуками, олівцями, зірочками та іншими знайомими об’єктами. Так школяр краще розуміє, що означає «більше» і «менше» не тільки в зошиті, а й у реальному житті.

На екрані учень бачить числову нерівність: два числа та знак «більше» або «менше» між ними. Поруч розташовані ряди однакових предметів. Завдання дитини – виділити стільки об’єктів, скільки показано в числовому виразі, щоб утворити предметну нерівність, яка відповідає запису цифрами. Коли дитина натискає на один малюнок, виділяється одразу вся група предметів ліворуч від нього, тому працювати з вправою легко й зручно навіть наймолодшим школярам.

Під час виконання завдання дитина тренується уважно рахувати, співвідносити число з кількістю та правильно читати знак нерівності. Предмети, які вже обрано, стають яскравішими, тож учень одразу бачить результат своїх дій і може перевірити, чи все зробив правильно. Якщо кількість не збігається з числовим виразом, можна швидко змінити вибір і спробувати ще раз.

  • Для дітей вправа перетворює абстрактні числа на зрозумілі картинки, розвиває логічне мислення та вміння порівнювати.
  • Батькам вона допоможе побачити, як дитина засвоює тему нерівностей і вчиться уважності без зайвого напруження.
  • Учителям завдання стане у пригоді як на уроці, так і для дистанційного навчання, адже поєднує тренування навичок лічби, порівняння чисел та роботи з наочністю.

Систематично виконуючи подібні вправи, другокласник краще запам’ятовує, як читаються та записуються нерівності, впевненіше працює з числами й не плутає, де «більше», а де «менше». А яскраві зображення й інтерактивний формат підтримують інтерес до математики та роблять навчання природним і захопливим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.7
Складання предметної нерівності на основі числової
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися