Числа – лише символи, але дуже важливі для використання у повсякденному житті, адже з їхньою допомогою можна передати кількість майже будь-яких предметів. Ця універсальність числових знаків робить їх дуже зручною. У ході виконання цього завдання дитина буде з`ясовувати, де одне числове значення більше за інше. На екрані перед учнем і зображено як раз таке значення: дві цифри, між ними знак «більше» або «менше». Вираз правильний – кутик символу розвернуто до меншого числа. Над і під виразом міститься напівпрозорий ряд предметів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити кількість предметів так, щоб вона відповідала цифрам. Виділяти по одному не треба – коли учень наводить курсор чи торкається на сенсорному екрані будь-якого малюнка в ряду, виділяються разом з ним всі ті, що знаходяться зліва від нього, тож одним дотиком можна виділити відразу з десяток намальованих грушок чи інших обʼєктів. Коли учень їх виділяє, вони стають більш насиченими кольором та перестають бути напівпрозорими. Після того, як дитина виділить правильну кількість предметів як над, так і під виразом, почнеться новий етап.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.