Існує чимало методів та способів надання математичної інформації, відомостей про кількості, пропорції та інші важливі величини. Один з них – так звані стовпчасті горизонтальні графіки. Вони подібні до вертикальних, але, як зрозуміло з назви, лінії, що відходять від символічного зображення предметів (які і треба підрахувати), йдуть не вертикально, а горизонтально. З прикладної точки зору між вертикальними та горизонтальними графіками нема ніякої різниці, але все впирається в комфорт: який вид графіків більш зручний для сприйняття окремою людиною, той і буде нею використовуватись. Завдяки цій вправі дитина ознайомиться з горизонтальними стовпчастими графіками. На кожному етапі вправи перед учнем на екрані буде зображення одного такого графіку. У стовпчик, один під іншим, будуть зображення предметів. Вони символічно позначають групи обʼєктів, які і треба підрахувати. Те, як далеко від нуля по горизонталі йде лінія кожного такого обʼєкта, означає їхню кількість у даній групі. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб, правильно проаналізувавши зображений графік, зрозуміти та вибрати той обʼєкт, котрий відповідає найбільшій або найменшій за кількістю групі предметів.
Учень/учениця: будує схеми на таблиці, що базуються на декількох даних про довжину або інші виміри; розв'язує задачі, завдання в яких подається графічно; формує стовпчикові діаграми за умовами задачі, використовуючи символи та малюнки, що допомагає роз'язати поставлену задачу.