Якщо у ході виконання минулої вправи дитина ознайомилась з тим, як багатоцифрове число розділяється на суму розрядів, то у цьому завданні учень буде це робити самостійно. Такий формат роботи остаточно закріплює навички роботи з розрядами, дає повне розуміння цієї теми та допомагає краще працювати з відносно великими числами у майбутньому. На екрані перед учнем міститься зображення трицифрового числа – нового на кожному наступному етапі вправи. Під ним є три порожні клітинки, кожна відповідає за свій розряд. Тож учень аналізує число, після чого йому залишається тільки ввести у відповідні клітинки сотні, десятки та одиниці, які входять до складу числа. Таким чином дитина ніби розділяє його на порозрядні доданки, де сам розряд позначається нулями після першої цифри. Якщо нулів два – це сотні, якщо один – десятки. Одиниці, звісно, нулів не мають. Всі квадратики підписані назвами розрядів. Коли дитина вводить дану інформацію, то проходить на наступний етап, де число буде вже інше. Кожен етап супроводжується додатковим малюнком. Він не має логічного звʼязку з числами, а слугує скоріше прикрасою, тобто інструментом візуального наповнення вправи. Це може бути ваза, квіти, тваринка – на новому етапі і малюнок новий, але обовʼязково – якісний та яскравий.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.