Існує багато різних способів зобразити числа у їхньому порядку. Деякі з них більш образні, і надаються вони для того, щоб дитині було легше запамʼятати, яке число за яким йде. У ході виконання цього завдання дитина буде знаходити числам сусідів. До кожної цифри прикріплено свого персонажа – казкову тваринку. Малюнок, який її зображує, дуже гарний та має стиль, традиційний для ілюстрацій до дитячих казок: округлі форми, гармонійні кольори, добра міміка тваринок. Отже, на екрані є ряд чисел, і поряд з кожною є своя тваринка. Над цим рядом міститься одна така пара. До неї й треба підібрати сусідів. Зробити це дитина має за допомогою своїх знань порядку чисел, адже одна з цифр у ряду є попередньою до тої, що зверху, а інша – наступною. Дитина переміщує малюнки з числами й звірятками на свої місця, після чого починається новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Тільки на новому рівні будуть нові числа, інші звірята. Навіть у випадку, якщо дитина дасть хибку відповідь та наплутає сусідів звірят, то все рівно пройде на новий етап. А різноманіття ілюстрацій додає ігрового елементу цій вправі та робить її виконання більш цікавим – учню хочеться побачити, які саме звірята будуть на новому етапі.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.