Коли учень вже зрозумів логіку процесу ділення, вже навчився виконувати цю дію з різними числами, залишається тільки закріпити отримані знання та відпрацювати вміння за допомогою суто практичної вправи, якою і є це завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі буде зображено числовий приклад, що містить дію ділення. Дільником виступатиме будь-яке число до пʼяти. Учень демонструє отримані у школі знання з цієї теми і виконує ділення, вписуючи частку у порожню клітинку, яка знаходиться після знаку рівності. Як тільки дитина введе це число, то (у випадку, якщо відповідь правильна) почнеться наступний етап, де буде інший приклад. Якщо ж учень помилиться, то спочатку, перед продовженням завдання, буде показано правильний варіант. Дитина зможе порівняти свій помилковий варіант з правильним, після чого зуміє застосувати цей досвід з користю для себе і більше не помилиться. Кожен етап вправи супроводжується ілюстрацією, на якій зображено персонажа, або казкову тваринку. Ці герої не повʼязані з діленням за якимось сюжетом, але вони урізноманітнюють візуальний ряд вправи. Поступово, рухаючись між етапами завдання, дитина виконує ділення не тільки з меншою кількістю помилок, а й швидше, що дозволить їй більш впевнено працювати з нею в майбутньому.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.
Учень/учениця: читає і записує числові вирази, в яких два числа поєднані знаком дії множення, ділення; обчислює значення числових виразів, що містять дію множення та ділення; порівнює числові вирази.