Різні завдання з різних розділів, які вже вчила дитина, наштовхувала її на тему ділення. Головне, на початку вивчення цього розділу математики, – дати учню правильне розуміння цієї дії, аби він міг дійсно її осягнути і використовувати принципи та логіку цього процесу для будь-яких чисел у майбутньому. Дуже важливо, аби ділення не перетворилось відразу на механічно завчену дію. Саме тому першим завданням у цьому розділі є ділення чисел на пʼять. Ділити на пʼять, як і множити, досить легко. Числа, які діляться на цю цифру, самі закінчуються на пʼятірку, або ж на нуль, тож учню буде досить легко запамʼятати, як вони співвідносяться між собою. але головний акцент – це розуміння дії. Ділення – це процес, при якому початкове число ділиться іншим на певну кількість рівних частин. Краще за все проводити аналогію з предметами: якщо є десять яблук, котрі треба поділити на пʼять куп, то у кожній з них, за умови, що всі вони рівні між собою, буде по два яблучка. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись ділити тільки з цифрами. Завдання полягає у тому, щоб, використовуючи знання отримані в школі та розуміння процесу ділення, ділити на пʼять на кожному етапі нове число. Результат дії, тобто частка, має бути вписана у порожню клітинку після знаку рівності. Коли учень це зробить, почнеться новий етап завдання.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.