Дія множення є однією з основних та найрозповсюдженіших у математиці, якою користуються на будь-яких етапах вивчення цієї науки. Дуже важливо правильно почати вивчення даної теми, оскільки суттю перших кроків у множенні є усвідомлення суті процесу, розуміння його та перший досвід результативного використання. Ця вправа йде слідом за шкільною програмою, де учень вже вивчив множення на два, три і чотири у форматі таблиці. Це завдання закріплює отримані знання та покращує навички на практичному рівні. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад множення, елементи якого знаходяться у межах названих чисел. Завдання полягає у тому, щоб дізнатись результат цієї дії, тобто добуток. Коли учень вводить після знаку рівності число, яке є цим добутком, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру, але приклад буде іншим. Кількість варіантів обмежена, оскільки працювати треба лише з двійками, трійками і четвірками. Завдяки цьому учень швидко і твердо запамʼятає, який добуток дають ці множники при роботі між собою. Вправа має також приємний стиль візуального оформлення: цифри кольорові, виповнені у цікавій манері, а на кожному етапі є додатковий, хоча й не повʼязаний з множенням образ, котрий урізноманітнює завдання.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.