Таблиця множення є досить обʼємною, сприйняти таку інформацію за один раз важко, тому доцільно її розбивати на блоки, де множення на пʼять як окрема тема вирізняється з-помі інших. Важливий для дитини нюанс множення на пʼять у тому, що будь-яке одноцифрове число при множенні на цю цифру закінчується або на нуль, або на пʼять. Наприклад, якщо помножити чотири на пʼять, буде «20», а якщо перемножити дві пʼятірки – вже «25». Кожен добуток – це додавання множника до результату минулої дії, але у випадку з пʼятіркою це зовсім легко. Залишається тільки вивчити, що буде, якщо помножити на це число будь-яке інше з одноцифрових. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься приклад множення, де один із множників – пʼятірка. Завдання – знайти та вписати у порожню клітинку після знаку рівності добуток, тобто результат цієї дії. Коли учень виконує множення, він має згадувати таблицю, яку вивчає у школі та вдома, а також орієнтуватись на вже відомі добутки. Коли дитина вводить число, яке є результатом дії, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічне завдання, тільки другим множником буде інше число. Якщо ж дитина щось наплутає, то все рівно пройде далі, але не відразу – спочатку побачить на екрані правильний варіант відповіді. Він слугуватиме орієнтиром для виконання дій множення з пʼятіркою на наступному рівні.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.