Здебільшого множення на числа, які більші за пʼятірку викликає у дитини ускладнення. Але насправді цей ефект скоріше психологічний. Якщо правильно розділити навантаження і дати дитині поетапно тренувати навички множення, не перенавантажуючи памʼять учня, ці дії виконуються досить легко. Справа в тому, що множення цих чисел на числа менші від пʼятірки дитина вже вивчила. Коли? Тоді, коли вивчала множення перших чисел. Але з множенням дії той самий закон, що й з додаванням: перестановка складових елементів ніяк не впливає на кінцевий результат. Це означає, що приклад, де шість треба помножити на три, тотожний зворотньому, а його дитина вже знає, вже вивчила, коли вивчала множення на три. Тож залишається тільки вивчити множення «6», «7», «8» і «9» між собою. це не надто легко, адже числа досить великі, але й не дуже складно. Ця вправа є ефективним тренажером цих навичок. На екрані перед учнем міститься зображення математичного прикладу, де один із множників представлено цієї цифрою. Учень виконує дію множення, а результат вписує у порожню клітинку після знаку рівності. Коли дитина це робить, починається наступний етап, де треба виконати дії аналогічного характеру, тільки числа у прикладі будуть іншими. У випадку помилки дитина теж рухається далі, після того, як побачить рішення виразу.
Учень/ учениця: знаходить результат множення чисел 6 - 9 і відповідних випадків ділення з опорою на таблицю множення чисел; перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням.