Учень вже знайомий з форматом подання інформації у вигляді таблиці. На вершині кожного стовпчика є своє число, як і на початку кожного рядка. Там, де вони пересікаються, стоїть число, яке є різницею, тобто результатом віднімання меншого від більшого. Таблиця, яку бачить дитина на кожному етапі завдання, є неповною. В ній пропущені деякі клітинки. Для того, щоб правильно їх заповнити, учень спочатку аналізує таблицю загалом, вивчає числа, які керують горизонталями і вертикалями. Після цього дитина вивчає те, як були утворені ті числа, що вказані у квадратах на перехресті рядів та стовпчиків. Після того, як учень зрозуміє спосіб заповнення таблиці, залишається тільки виконати дію віднімання між числами і заповнити пропуски. Учень самостійно вводить числа у пусті клітинки, після чого відправляється на наступний етап, де буде інша таблиця з новими числами. Важливо, що цифри завжди круглі, тобто закінчуються нулем. Це робить виконання завдання досить простим. Головне тут – просто правильно орієнтуватись у вертикалях і горизонталях. Окрім того, необхідно, аби дитина зрозуміла, де знаходяться зменшувані, а де – відʼємники, адже зменшувані завжди більші.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.