Всі сучасні годинники, тобто прилади для вимірювання часу, діляться на два типи: аналогові, тобто ті, де є стрілки; і електронні, де вказуються звичайні цифри. У цій вправі дитина буде працювати з електронним, або цифровим годинником. Важлива відмінність у тому, що циферблат аналогового має тільки 12 годин. Це значить, що треба уточняти, про що йде мова: про, скажімо, третю годину дня чи третю годину ночі. А от електронний годинник показує всі 24 години, і сьома година вечора згідно з ним буде вже девʼятнадцятою, адже рахунок ведеться від минулої опівночі. На екрані перед дитиною міститься зображення цифрового годинника, де як години, так і хвилини вказані неповно. З обох боків між двокрапкою, що розділяє ці цифри, є по одному числу. У завданні сформульовано, який час треба виставити. Учень з-поміж цифр, що містяться під годинником, обирає ті, які на його думку підходять для цього, і переміщує в середину пристрою. Після цього учень проходить на наступний етап. Навіть якщо дитина щось наплутає, то все рівно пройде далі, але спочатку побачить правильний варіант на екрані. Таким чином дитина зможе зрозуміти та проаналізувати свою помилку, щоб наступного разу дати правильну відповідь.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.