Хоча цифровий та аналоговий годинники і по-різному показують час, вони все ж є приладами, які мають одну й ту саму функцію. Відтак їхні дані можна порівняти між собою, а також перекласти. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься робити саме це. На екрані перед учнем міститься зображення аналогового годинника, який показує час. Під ним є четвірка електронних годинників, кожен з яких теж показує час, але по-різному. Серед них є один, чиї покажчики повністю відповідають тій інформації, яку надає годинники аналогового типу. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати цей годинник. Спочатку, на перших етапах завдання, дитині буде важко це робити, і вона буде кожен аналоговий годинник намагатись перекласти на «мову» цифрових, але згодом учень зрозуміє, на що треба звертати увагу перш за все, а саме – на години. Якщо на екрані цифрового годинника показано «12», значить, годинникова стрілка має бути або на цій цифрі рівно, або хилитись до цифри «1». Коли учень це зрозуміє, орієнтуватись між даними цих приладів стане значно легше. Щоб перейти з одного етапу на інший, дитина просто робить свій вибір – навіть у випадку помилки учень продовжує виконання вправи, просто спочатку побачить на екрані правильний варіант.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.