Так само, як і у випадку з вертикальними графіками, керувати даними можна й у графіках горизонтальних. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме у цьому. На екрані перед учнем міститься горизонтальний стовпчастий графік, де групи предметів представлені з лівого боку – по одному обʼєкту з кожного виду. Кількість позначається не цифрами і не малюнками. Натомість від кожного зображення обʼєкта відходить горизонтальна кольорова лінія, яка закінчується на певній позначці. Ця позначка в свою чергу, відповідає тому чи іншому числу. Щоб визначити кількість предметів, необхідно подивитись, до якої позначки йде лінія, де вона зупиняється. Виконуючи це завдання, дитина навчиться самостійно корегувати дані діаграми. У завданні, яке сформульовано над нею, міститься вказівка щодо того, яким має бути число певної групи предметів. Учень бачить на діаграмі три такі групи. Він шукає ту, яку треба і встановлює відповідну лінію на числі, яке співпадає з указаним у завданні. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап, де буде інша горизонтальна стовпчата діаграма. Навіть у випадку помилки дитина все рівно продовжує рух між етапами вправи, просто спочатку бачить на екрані правильний варіант діаграми під помилковим.
Учень/учениця: будує схеми на таблиці, що базуються на декількох даних про довжину або інші виміри; розв'язує задачі, завдання в яких подається графічно; формує стовпчикові діаграми за умовами задачі, використовуючи символи та малюнки, що допомагає роз'язати поставлену задачу.