Вертикальні стовпчасті графіки – прекрасний інструмент порівняння між собою кількості відразу декількох груп предметів. Якщо для цього використовувати цифри, то вираз вийде досить масивним і ненаглядним, тоді як діаграма має досить лаконічне і разом з тим повне візуальне оформлення, яке дозволяє оцінити величини. У ході виконання цього завдання дитина навчиться не просто оцінювати викладену в діаграмах інформацію, а підкореговувати її згідно з інструкціями. На екрані перед учнем містить стовпчата вертикальна діаграма. Всі групи предметів позначені своїм «представником» під стовпчиками, котрі йдуть від нуля вверх, до тої позначки, яка і визначає кількість предметів у кожній групі. Дві з трьох груп вже сталі, вони для того, аби показати дитині, як виглядає завершена діаграма. Третій стовпчик напівпрозорий. Учень, торкаючись до нього, корегує його висоту так, аби вона співпадала з рівнем, що означає певну кількість обʼєктів, кількість, названу у завданні. Коли дитина торкається стовпчика і фіксує його рівень натисканням (курсору чи пальця – в залежності від типу пристрою, який використовує учень), то він наливається кольором, що свідчить про те, що дитина визначилась з відповіддю. Після цього учень проходить на новий етап, де треба виконати аналогічне завдання, тільки діаграма буде іншою.
Учень/учениця: будує схеми на таблиці, що базуються на декількох даних про довжину або інші виміри; розв'язує задачі, завдання в яких подається графічно; формує стовпчикові діаграми за умовами задачі, використовуючи символи та малюнки, що допомагає роз'язати поставлену задачу.