Доданки у прикладах з додаванням рівнозначні. Це означає, що їх можна змінити місцями, і сума не зміниться. Цим додавання відрізняється від віднімання, де зменшуване обовʼязково має бути першим і є найбільшим числом у прикладі. Знайти пропущений доданок достатньо просто. Слід лише відняти від суми, тобто числа, яке знаходиться після знаку рівності, відомий доданок. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати це правило. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією додавання. Пропущеним є один з доданків – на його місці знаходиться пуста клітинка. Але сума відома. Отже, для того щоб знайти цей доданок, учень просто віднімає від суми відомий доданок, а результат вписує у пусту клітинку. Після цього дитина проходить на наступний етап завдання, де треба зробити дії аналогічного характеру, але приклад буде вже іншим. Важливо, що на кожному етапі на учня чекатиму трицифрові числа, тобто досить великі. Всі обчислення учень має виконати самостійно. Щоб зробити вправу більш цікавою, цифри мають приємне графічне оформлення: кожна цифра у числі виконана у своєму кольорі. Також для підтримки цікавості учня у вправі присутні персонажі, які підсилюють візуальне сприйняття вправи.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.