Попри те, що тема лічби здається досить легкою, вона у своїй структурі містить основу для багатьох більш складних розділів математики. Одна з них – ділення, і перший розділ цієї теми, який вивчає дитина, присвячено діленню на два. Проте поділити на два можна тільки ті числа, які є парними. Завдяки цій вправі учень закріпить своє вміння відрізняти один тип чисел від інших. На екрані перед дитиною є зображення предметного ряду. Кожен із малюнків, а їх є досить велика кількість, якісний, яскравий та вельми деталізований. І кожен підписано своєю цифрою. Всі ці числа не повʼязані між собою, але знаходяться у рамках першої тисячі. Проте їх обʼєднує одна риса: більшість з них є парними, або непарними (в залежності від етапу). Завдання, яке дитина має виконати, полягає у тому, щоб вибрати ті предмети, які підписані іншими, не такими як більшість, цифрами. Вони є у контексті даного завдання зайвими, і ці предмети треба передати персонажу, який є під малюнком з предметами. Після цього починається новий етап. Якщо на минулому більшість чисел були парними і зайвими були саме непарні, то на новому етапі все буде навпаки, тож учень вчиться краще орієнтуватись у цифрах.
Учень/учениця: визначає, чи група об'єктів має парну чи непарну кількість складників; записує рівність, яка виражає парне число як суму двох однакових частин.