При вивченні певної важливої теми необхідно, аби кожна вправа була особливою, учень не зможе дійсно добре запамʼятати урок, якщо завдання виявиться нудним, або повторюватиме вже пройдені вправи по кілька разів. Дитині необхідно, щоб інформація подавалась у цікавій формі. Саме тому це завдання, яке продовжує тему вивчення розрядів чисел, має ігрову форму. На екрані перед учнем міститься дві вертикалі. Вони трохи нагадують градусник: йдуть від меншого числа до більшого, знизу вверх, і кожне число подібне до щабля на градаційній лінійці. Таких стовпчиків стільки, скільки розрядів у заданого числа. У формулюванні завдання вказано, яке число має створити дитина за допомогою цих стовпчиків. Учень аналізує його, розуміє, яка цифра співвідноситься з яким із розрядів, після чого на відповідних стовпчиках виділяє ту цифру, яку треба. Коли учень це робить, то вертикаль зафарбовується – від початку і до цієї цифри, що теж тільки посилює схожість з термометром. Таким чином дитина створює дещо на кшталт кольорового стовпчастого графіку, який водночас є головним аспектом ігрового елементу вправи, і разом з тим наглядно демонструє, як співвідносяться цифри у числі. Коли учень створює число, то проходить на новий етап, де буде інша кількість стовпчиків та нове число.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.