Щоб закріпити вміння працювати з різними числами на практиці, це завдання використовує формат додавання чисел, що відрізняються саме за розрядністю, а відтак – за кількістю цифр. На екрані на кожному етапі вправи міститься математичний приклад з дією додавання. Одне число – трицифрове, але тільки розряд сотень виражений цифрою, яка відрізняється від нуля. Аналогічно з другим доданком, який є двоцифровим числом – перша цифра може бути будь-якою, але друга залишається нулем. Нарешті третій доданок – одноцифрове число. Виконати таку дію додавання надзвичайно легко, попри те, що доданків три, і серед них є сотні. Все, що треба зробити – це записати всі цифри, що є не нулями, у одне число згідно з їхніми розрядами. Для наглядності під прикладом на кожному етапі є навіть кілька варіантів відповіді. Учень обирає той, що є сумою, тобто результатом дії додавання. Сам приклад є чимось на кшталт способу зашифрувати трицифрове число, показавши його розряди як окремі доданки. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншим трицифровим числом. Важливо, що згідно з форматом подачі інформації кожен рівень – це не просто приклад, а новий «код», а сума є його розшифровуванням.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.