Множення – не тільки важливий процес з точки зору математики як науки, а й для вирішення питань, які постають перед людьми у повсякденному житті. Це стосується різних сторін діяльності людей. У ході виконання цього завдання дитина зрозуміє, наскільки корисним є знання правил множення та вміння правильно виконувати цю дію. На екрані перед учнем міститься задачка, яка описує ситуацію, де кількість предметів можна дізнатись тільки за допомогою множення. Наприклад, відомо, що обʼєктів в одній групі більше, ніж в іншій втричі. Кількість предметів у другій групі відома. Отже, щоб дізнатись, скільки їх у першій, треба помножити це число на три. Учень читає умови задачки, звіряє її з ілюстрацією, яка додається у вправі. На кожному етапі своя задачка і своя ілюстрація. Всі вони, ці малюнки, виповнені не тільки якісно та мають свій стиль. Вони, що важливіше, дійсно передають кількість предметів, про які йдеться у сюжеті задачі. Учень може звіритись з малюнками, перелічивши обʼєкти. Під ними є кілька прикладів числових виразів з дією множення. Учень обирає той, який відповідає умовам задачки. Він вже вирішений, відповідь відома. Дитині залишається переконатись у правильності виконання множення, після чого – натиснути на цей приклад. Далі почнеться новий етап з новою задачкою і іншими прикладами в якості варіантів її вирішення.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих множника, діленого, дільника.