Вміння читати графіки є досить важливим як у рамках вивчення математичної науки, так і для використання у житті, адже графіки досить широко використовуються у побуті, в журналах (навіть підліткових), телебаченні та інших ЗМІ. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься не просто читати графіки та розуміти закладену в них інформацію. Учень буде порівнювати між собою два досить подібні графіки за критеріями, які прямо стосуються точності викладених в них даних. Це значить, що на графіки доведеться дивитись більш комплексно, а відтак вміння їх читати стає і більш впевненим саме завдяки такій вправі. На екрані перед учнем пара подібних графіків. Над ними міститься завдання, у якому уточнюються дані стосовно кількості предметів у групах. Учень звіряє дані у завданні з тим, що викладено у кожному з графіків, після чого обирає той, який підходить під опис повністю. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічне завдання, тільки графіки будуть іншими. У кожній парі нові величини, нові предмети, інший колір оформлення. Це робить вправу більш яскравою, а її виконання – цікавим.
Учень/учениця: будує схеми на таблиці, що базуються на декількох даних про довжину або інші виміри; розв'язує задачі, завдання в яких подається графічно; формує стовпчикові діаграми за умовами задачі, використовуючи символи та малюнки, що допомагає роз'язати поставлену задачу.