Після того, як учень зрозуміє можливість ділення цілого на частини, попрактикується у роботі з такими величинами як «половина», «третина» і «четвертина», залишається нарешті перейти до цифрових дробів. У ході виконання цього завдання дитина отримує головну базу цієї теми – розуміння того, що означають елементи дробу. Це дуже важливо, адже тільки маючи таке розуміння, дитина зможе дійсно ефективно працювати з цими числами. На екрані перед учнем міститься зображення фігури. Вона поділена на кілька рівних частин. Деякі з них зафарбовані в певний колір. Цей малюнок є графічним відображенням того, що з себе представляє цифровий дріб. Її значення дитина має ввести самостійно у форму, яка є під малюнком. Чисельник та знаменник розділені традиційною скісною лінією та підписані. Дріб – це умовна одиниця, весь обʼєкт, який ділять. Знаменник – це загальне число частин, а чисельник – ті частини, які виділяють з-поміж інших. Таким чином, дитина аналізує зображення і перекладає його на мову дробів. Ввівши загальне число частин цілого у відповідну клітинку, а у сусідню – число сегментів, які відокремили від них, дитина нарешті отримує повноцінний цифровий дріб, причому повністю розуміючи роль кожного числа їхнє значення та спосіб взаємодії. Коли дитина вводить числа, то проходить на наступний рівень, де закріплює знання знову і знову, працюючи з іншими фігурами та новими числами.