Ця вправа в ігровій формі допомагає дитині ознайомитись з основами такої важливої у повсякденному житті дії, як рахування грошей. Учень бачить на екрані зображення копійок. Це можуть бути монети номіналом в одну, пʼять або ж десять копійок. Дитина має передати монету відповідного номіналу доброму гному. Незалежно від того, чи вірну монету вибере учень (у разі помилки на екрані просто зʼявиться вірна відповідь), він перейде до наступного етапу вправи, де будуть дані вже інші копійки, але залишиться той самий гном. Присутність у завдання цього персонажа посилює ігровий елемент вправи і надає їй певного сюжету, адже саме гноми у казках зберігають скарби. Цей ігровий елемент не тільки посилює інтерес дитини до виконання цього завдання, а й певною мірою відволікає її. Тож учень має докладати більше зусиль для того, щоб зберегти концентрацію на самому процесі виконання вправи. Таким чином тренується концентрація та вміння використовувати знання арифметики на практиці.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет.