На екрані дитина бачить дві групи, різних за формою і кольором, але близьких за розміром предметів. Наприклад, два різних види комах. Учень перераховує кількість обʼєктів у першій групі, після чого робить те саме з другою. Далі він має порівняти число предметів у кожній і вибрати, у якій з груп обʼєктів більше. Якщо вибір вірний, то дитина переходить на наступний етап: на екрані зʼявляються нові, а їхнє число у групах теж змінюється. Якщо ж дитина помиляється, то перед новим етапом бачить на екрані вірну відповідь. Учень не має для виконання цього завдання використовувати конкретні числа, але може їх використовувати під час переліку. Також дитина може порівняти кількість обʼєктів без підрахунку від першого до останнього у групі, адже предмети мають приблизно однаковий розмір, і досить легко зрозуміти, яка з груп більша. Але найліпший результат буде тоді, коли дитина спочатку спробує вгадати вірну відповідь за зовнішнім виглядом груп, потім перерахує обʼєкти у них за допомогою чисел, а вже після цього зробить свій вибір. Таким чином ця вправа розвиває уважність та вміння використовувати лічбу у повсякденному житті.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.