На екрані перед учнем дві групи предметів – пончиків, які однакові між собою, але трохи відрізняються за групами. Дитина підраховує кількість намальованих пончиків у кожній групі та порівнює їх між собою. Учень має вибирати, в якій з груп менше чи більше цих малюнків. Даючи вірну відповідь, він переходить на наступний етап відразу, а якщо схибить, то спочатку побачить правильний варіант. На наступному етапі змінюється зображення пончиків, їхня кількість в обох групах та саме питання. Так, якщо на минулому етапі треба було знайти групу малюнків, в якій пончиків менше, то на новому – де їх більше. Різноманіття такого роду не тільки робить вправу більш цікавою, а й стимулює концентрацію та зосередженість дитини. На кожному етапі дитині доведеться підраховувати точне число обʼєктів для кожної групи і порівнювати їх. Тож ця вправа як тренує вміння лічити, так і допомагає засвоїти розуміння про меншу або більшу кількість.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.