Опис завдання
Малюки обожнюють яскраві картинки й смачні ласощі, тож рахувати пончики – справжнє задоволення! У цій веселій математичній вправі дитина вчиться визначати, де пончиків більше, а де – менше, уважно розглядаючи дві групи однакових за виглядом, але різних за кількістю смаколиків. Малюк порівнює кількість зображень, обирає правильний варіант і одразу бачить результат своєї відповіді.
Кожен новий етап – це змінені картинки пончиків, інша кількість у групах і нове завдання: іноді потрібно знайти, де пончиків менше, а іноді – де їх більше. Така зміна умов не дає дитині нудьгувати, розвиває зосередженість і вміння уважно слухати інструкцію. Якщо малюк помиляється, він бачить правильну відповідь і вчиться на власному досвіді, без зайвого стресу.
Вправа «Більше чи менше – рахуємо пончики» підходить для найменших школярів і дошкільнят, які тільки знайомляться з математикою. Вона допомагає закріпити лічбу в межах невеликих чисел, формує розуміння понять «більше», «менше», «однаково» та створює позитивне ставлення до навчання. Яскраві ілюстрації й прості завдання перетворюють перші кроки в математиці на гру.
- Для дітей: це цікава гра з пончиками, де можна рахувати, порівнювати й радіти своїм успіхам.
- Для батьків: зручний спосіб потренувати з дитиною лічбу та уважність у форматі коротких онлайн-завдань.
- Для вчителів: наочний матеріал для закріплення понять «більше/менше» на уроці чи під час індивідуальної роботи.
Регулярно виконуючи таку вправу, малюк упевненіше орієнтується в кількості предметів, вчиться порівнювати групи об’єктів та робити прості висновки. А головне – розуміє, що математика може бути смачною, яскравою й дуже цікавою!
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.