Вже здобуте та засвоєне вміння лічити предмети та порівнювати їхню кількість найкраще тренується і закріплюється під час виконання завдань, які мають велике інформаційне навантаження. На екрані учень бачить два малюнки. Кожен виконаний в стилі дитячої книги, на кожному зображені різні багато та детально ілюстровані предмети, наприклад, різні тварини. Учень має підрахувати кількість цих обʼєктів на обох малюнках і порівняти її. В залежності від завдання конкретного етапу учень має за обрати ту групу, де малюнків менше або більше. Якщо відповідь вірна, то малюнок стає іншим, як і кількість предметів на ньому. Змінюється і завдання – якщо на попередньому етапі треба було відшукати зображення, де обʼєктів менше, то на новому треба знайти картинку, де їх вже більше. Ця вправа допомагає навчитись порівнювати кількість предметів, зіставляти її та остаточно закріплює вміння лічити. За допомогою цього завдання розвивається та тренується памʼять і концентрація дитини.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.