На екрані учень бачить дві групи предметів. Кожна з двох груп має логічний звʼязок між собою. Дитина підраховує кількість предметів у першій, після чого – кількість обʼєктів у другій. Мета вправи: визначити, чи співпадає кількість обʼєктів. Але оформлення цієї вправи має сильний ігровий аспект. Наприклад, предметами можуть бути горішки та білочки, тож дитина визначає, чи всім білочкам вистачить по горішку. Такий формат вправи не тільки є дуже цікавим для дитини, не тільки допомагає їй зберігати зосередженість, а й розвиває вміння використовувати лічбу у повсякденному житті. Дитина сприймає перш за все малюнки, а роботу з числами виконує як частину ігрового процесу. Коли учень перелічив обʼєкти на малюнку, то за допомогою мишки він має натиснути на кнопку, яка підтверджує або заперечує співпадіння кількості предметів. На наступний етап, де є новий малюнок, учень переходить у будь-якому разі, але при помилці спочатку бачить вірну відповідь. Малюнки відрізняються за формою, розмірами та кольором, тож дитині не так легко їх лічити, але разом з тим цікаво.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.