Колір є тією ознакою, яка сприймається дітьми з інтересом. Але аби запамʼятати кольори і навчитись групувати предмети за цією ознакою, потрібне тренування, яким і є ця вправа. У ході її виконання учень бачить зображені на малюнку предмети. Вони мають однаковий розмір, але відрізняються за формою. Єдиним критерієм для аналізу та групування є, однак, тільки колір. Дитина за допомогою мишки має відокремити предмети один від одного, окремо помістивши обʼєкти однакового кольору. Якщо учень дасть вірну відповідь, зʼявляється новий малюнок з іншими предметами в інших кольорах. Кількість обʼєктів теж змінюється, тож дитині буде цікаво вирішувати задачку, що ускладнюється з кожним етапом. Якщо ж учень допустить помилку, то вірна відповідь зʼявиться під завданням, після чого можна буде продовжувати вправу. Ця вправа тренує не тільки сприйняття кольору і здатність дитини опрацьовувати більший обʼєм інформації, а й розвиває увагу та концентрацію.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.