Механіка та естетичне оформлення цієї вправи, яка має на меті закріпити дитячі навички лічби і рахунку, дозволять отриманим знанням закарбуватися в памʼяті, а навичок перетворити на дієвий практичний інструмент. На екрані учень бачить ілюстрований фон. Під фоном в якості наклейок зображені звірята. Мета вправи: наклеїти на фон у довільних місцях стільки звіряток, скільки задано за умовами вправи. Якщо дитина все робить вірно, то переходить до нового етапу, на якому їй треба вже в іншій кількості розмістити інакших звірят. Якщо ж дитина помиляється, то на наступний етап вправи теж переходить, але тільки після того, як побачить вірний варіант під хибним. Оскільки на кожному етапі змінюється кількість тварин, які треба наклеїти, а ця кількість задається у завданні цифрою, то ця вправа не тільки закріпляє знання чисел та порядок при лічбі, а ще й допомагає краще запамʼятати цифри та їхній звʼязок з кількістю зображених на екрані предметів.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.