На багато та яскраво ілюстрованому фоні у ході виконання цієї вправи учень має розмістити обʼєкти у вигляді тварин. Ці обʼєкти зображені як наклейки, які можна розмістити довільно у будь-якому місці на малюнку. Число таких наклейок має співпадати з числом у завданні. Коли дитина виконує цей етап, то зʼявляються нові наклейки, і їхня кількість для розміщення на фоні малюнку у завданні змінюється. Важливий нюанс: кількість у завданні описана цифрою, тож окрім закріплення навичок лічби у цікавому ігровому форматі, дитина також має змогу повторити та закріпити свої знання про цифри і їхній звʼязок з числами. Якщо дитина розміщує на малюнку вірну кількість наклейок, то на наступний етап переходить відразу. Якщо ж помиляється, то перед нових етапом вправи на екрані зʼявиться вірний варіант відповіді. Тож дитина в будь-якому випадку продовжує виконання завдання. Ця вправа остаточно закріпляє вміння дитини лічити від одного і до пʼяти. Саме така кількість наклейок може зустрічатися на етапах завдання.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.