Багатьом дітям важко швидко навчитись відрізняти праву сторону від лівої. Щоб подолати цю перепону, потрібна регулярна практика, але важливо, аби завдання були цікавими для дитини, щоб вивчений матеріал відкладався у памʼяті. Учень бачить на екрані два предмети. Це не просто геометричні фігури, а вміло та гарно намальовані обʼєкти. Стилістика ілюстрацій наближена до дитячих книжок – помірно яскраві кольори, округлі форми. Зображені предмети завжди різні, і мета учня зводиться до того, щоб за допомогою мишки вибрати той з них, що знаходиться ліворуч, або праворуч. Коли дитина дає відповідь, зʼявляється нова пара предметів. Важливий нюанс в тому, що сторона для вибору теж чергується: на одному етапі треба виділити обʼєкт, що знаходиться справа, а на наступному (або через етап) – вже зліва. Це стимулює дитину розвивати увагу и краще засвоювати цей матеріал. Це завдання важливе, перед усім, саме для засвоєння навички орієнтації у просторі дитини.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між ; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).