Логічні вправи допомагають дитині всебічно розвиватись Вони тренуються вміння аналізувати побачене, будувати логічні звʼязки між предметами, створювати асоціативні ряди. В ході виконання цієї вправи дитина бачить на екрані групу певних предметів. Розташування, характер та послідовність цих предметів мають певну внутрішню логіку. Але ряд, в якому вони розміщені, не є повним – його потрібно або закінчити, або доповнити. Якщо дитина дає вірну відповідь, то картинка змінюється, зʼявляється новий логічний ряд, і по-іншому треба виконати його доповнення. Але у випадку помилкової відповіді учень теж продовжить виконання вправи, але не відразу – спочатку зʼявиться вірний варіант, щоб учень зрозумів та запамʼятав, де схибив, і більше не допускав таких помилок. Вправи з логічними рядами розвивають також уяву та абстрактне мислення ,а це стимулює дитину до розвитку в інших галузях.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.