Учень бачить на екрані дві групи предметів для порівняння їхньої кількості. Дитина спочатку перераховує число обʼєктів у першій групі, а потім – у другій. Завдання полягає у тому, щоб дитина вибрала ту групу, у якій обʼєктів менше. Ці предмети мають подібний розмір, але вони відрізняються за формою та кольором. Дитина може визначити, в якій групі предметів менше без використання чисел, але має перевірити себе за допомогою лічби. Після цього учень вибирає групу, де предметів менше, і переходить на наступний етап, на якому вже зʼявляються інші обʼєкти. Навіть у випадку помилки дитина йде далі, але спочатку бачить на екрані вірну відповідь. Ця вправа вчить порівнювати кількість обʼєктів, знаходячи, де їх більше, а де – менше. Також вона допомагає навчитись використовувати правила лічби на практиці і розвиває увагу, памʼять та концентрацію.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.