У ході виконання цього завдання дитина на кожному етапі бачить на екрані дві ємкості. Мета: порівняти їх між собою та за допомогою мишки вибрати ту, обʼєм якої більший, або менший – в залежності від конкретної задачі етапу. Якщо учень впорався і дав правильну відповідь, то він переходить на наступний етап, де треба порівнювати між собою інші предмети. Якщо помилився – то вірна відповідь зʼявиться під картинкою з хибним варіантом, після чого учень теж продовжить тренування. Обʼєм є специфічною характеристикою, яка здебільшого притаманна ємкостям. Але зображені на картинці, ємкості залишаються пласкими картинками. Щоб порівняти можливий обʼєм намальованих ємкостей, дитина має використати свою уяву, абстрактне мислення та памʼять. Також дитина за допомогою цієї вправи краще розуміє сутність поняття обʼєму та те, яким предметам воно притаманне.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший; довший; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: розуміє, що посудини мають місткість; порівнює посудини за місткістю.