Просте сприйняття інформації є достатнім тільки на початкових етапах оволодіння певними знаннями. Аби закріпити ці ж знання у памʼяті, їх потрібно використовувати самотужки. У ході виконання цього завдання учень бачить перед собою на екрані дві групи предметів, однакових за розмірами та кольором. Він має самостійно обрати, чи є вони також однаковими за формою, чи ні. Складність вправи у тому, що форма обʼєктів (або груп обʼєктів) завжди подібна, навіть якщо не є однаковою. Тож учневі доведеться бути уважним та порівнювати кожний елемент зображених на малюнку предметів та фігур. У випадку помилки, вправа все рівно продовжується: буде нова картинка з іншими предметами для порівняння – але тільки після того, як під завданням буде показано правильний варіант.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.