Найкраще нова інформація запамʼятовується, якщо є можливість для її застосування на практиці. Перед дитиною на екрані кілька предметів. Вони схожі за розміром та кольором і навіть за малюнком, але різні за формою. Учень має обрати з групи предметів ті, що мають однакову форму. Таким чином дитина запамʼятовує здобуті раніше знання про виразні ознаки овалу, многокутників та інших фігур, коли у ході виконання завдання порівнює між собою обʼєкти саме за цими ознаками. Якщо учень дає правильну відповідь, то відразу переходить до наступного етапу, на якому порівнювати потрібно буде вже інші фігури. А у випадку помилки перед наступним етапом дитина побачить вірну відповідь на те питання,в якому схибила. Таке завдання не тільки розвиває памʼять, а й допомагає учню навчитись аналізувати інформацію тільки за якимось одним критерієм, в даному випадку – за формою.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.