Аби повноцінно орієнтуватися у просторі, розуміти напрямки руху, вміти визначати направлення відносно певної точки, дитина має тренувати сприйняття обʼєктів відносно один одному. Один з вимірів для цього сприйняття – верх, або низ. У ході виконання цієї вправи учень має вибрати, який з зображених на екрані предметів знаходиться зверху, а який – знизу. Обʼєкти, зображені на малюнку, представляють з себе ілюстрації, які виконані у яскравому та приємному стилі, тож дитина не знудьгується. Кожного разу даючи відповідь, учень переходить на наступний етап, на якому картинка змінюється. Тож завдяки такому різноманіттю учень зберігає концентрацію. Якщо він дає вірну відповідь, то нова картинка зʼявиться відразу, але якщо помилиться, то спершу на екрані буде зображена вірна відповідь. Після чого учень продовжить виконання вправи.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між ; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).