Ця вправа має на меті закріпити вміння дитини зіставляти значення різних цифр. Учень навчився розуміти те, як цифри передають числа на письмі, але наступний етап – це навчитись розуміти значення цифр окремо від числового ряду. Для цього учень має порівняти між собою дві цифри. Це можуть бути знаки від одного і до двадцяти. Дитина пригадує порядок при лічбі, місце цих цифр у цьому порядку і розуміє, яка з них більше. Саме цю і потрібно обрати. Після цього дитина переходить на наступний етап, де порівнювати треба вже інші числа. Ця вправа закріплює знання цифр, розуміння звʼязку між ними та числами і допомагає учневі краще оволодіти вмінням працювати з цифрами, як з окремими умовними обʼєктами.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.