У ході виконання цієї вправи учень має вибрати з двох цифр найменшу. На екрані їх дві, від одного і до двадцяти. Щоб виконати це завдання, учень має пригадати місце як першої, так і другої цифри у числовому ряді та їхнє значення. Кожна цифра є універсальним способом передачі на письмі кількості певних умовних предметів. Коли дитина вчиться розуміти цифри окремо від інших, це поглибшує її розуміння поняття кількості. Коли дитина робить вибір, яка з цифр менша, то у випадку правильної відповіді відразу переходить на наступний етап, де треба обирати між новими цифрами, а у випадку помилки – спочатку бачить вірний варіант. Але у будь-якому разі вправа продовжується. Це завдання розвиває увагу, концентрацію та памʼять.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності.