Ця вправа має на меті розвинути та поліпшити в дитині вміння концентруватися та зосереджуватися на побаченому, а також будувати логічні послідовності. На екрані учень бачить кілька предметів, які розташовані у певній послідовності. Ця послідовність має закономірну побудову, чергування предметів відбувається за їхнім кольором. Це єдиний критерій у виборі, тож дитина має зосередитись саме на ньому. Учень бачить цю закономірність і продовжує послідовність за допомогою елементів цього ряду, які вона має на вибір. Якщо обирає правильний варіант, то переходить на наступний етап, де треба доповнювати і продовжувати вже нову послідовність інших предметів, хоча кольоровий критерій вибору варіантів залишається незмінним. Якщо дитина допускає помилку, то теж переходить на наступний етап, але після того, як побачить вірну відповідь, що зʼявиться на екрані. Ця вправа допомагає будувати логічні ряди та розвиває аналітичні здібності дитини.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.