На екрані учень бачить цифру. Він вже знає, що цифра є універсальним умовним знаком, який графічно передає кількість та число на письмі. Знаючи значення цифри, яка вказана на екрані, учень натискає потрібну клавішу на клавіатурі стільки разів, скільки означає цифра. Таким чином створюється зворотний асоціативний звʼязок: тепер дитина не тільки розумітиме, що певна цифра передає число, а й читаючи ці цифри зможе передавати кількість предметів. Якщо дитина натисне вірну клавішу правильну кількість разів, то на екрані зʼявиться інша цифра із вказівкою про іншу клавішу, яку знову треба буде шукати на клавіатурі. Якщо ж дитина помилиться, то наступний етап вправи теж відкриється, але тільки після того, як дитина зрозуміє свою помилку. Ця вправа поглиблює розуміння кількості та звʼязку, який існує між числами та цифрами.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.