На видно частину числового ряду, який має вигляд групи з кількох цифр. Це можуть бути числа від одного і до двадцяти. Але ряд не повний – деякі його елементи відсутні, але про те, які це саме елементи, вказують ті цифри, що залишились. Дитина має, орієнтуючись на зображені цифри, доповнити ряд. Якщо це зроблено вірно, то набір цифр змінюється, а якщо допущена помилка, то перед переходом на новий етап спочатку зʼявляється правильна відповідь. Так дитина вчиться на своїх помилках. Вправа важлива тим, що робить акцент на вивченні цифр як вираження чисел на письмі. У ході виконання цього завдання дитина розвиває памʼять, увагу та зосередженість. Також за допомогою цього завдання учень вчиться орієнтуватися у ряді чисел без необхідності починати перелік від одиниці, а лише за сусідніми цифрами.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.