Опис завдання
У цій веселій онлайн-вправі малюк тренується рахувати вперед і назад у межах 20. На екрані з’являється частина числового ряду: деякі числа видно, а деякі «загубилися». Завдання дитини – уважно подивитися на сусідні цифри й доповнити ряд, обираючи правильні числа. Так крок за кроком малюк вчиться розуміти послідовність чисел, а не просто завчати їх напам’ять.
Рахуючи від 1 до 20 і назад, дитина помічає, що кожне наступне число більше на один, а попереднє – менше на один. Вправа допомагає побачити, як змінюються числа при русі вперед і назад по числовому ряду. Якщо малюк помиляється, система показує правильну відповідь, тож дитина вчиться на власних помилках і поступово запам’ятовує розташування чисел.
Завдання розроблене спеціально для дошкільнят та наймолодших школярів. Інтерфейс простий і зрозумілий, тому дитина може виконувати вправу самостійно або разом з дорослим. Рахування до 20 – важлива сходинка: воно готує до подальшого вивчення додавання, віднімання та розв’язування простих задач. Поступове ускладнення завдань підтримує інтерес і не перевантажує малюка.
- розвивається вміння рахувати вперед і назад до 20;
- формується розуміння послідовності чисел і їхнього порядку;
- тренуються увага, пам’ять і зосередженість;
- зміцнюється впевненість дитини у власних математичних уміннях.
Батьки та вчителі можуть використовувати цю вправу як щоденну розминку з математики. Корисно проговорювати з дитиною вголос: «Що йде після 7? А яке число перед 12? Як порахувати назад від 10 до 1?» Так малюк краще запам’ятовує числа та вчиться орієнтуватися в числовому ряді без підказок. Регулярні тренування з цією вправою допоможуть дитині впевнено рахувати до 20 і підготують до подальших математичних відкриттів.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.