Учень бачить на екрані ілюстровані цифри від одного і до трьох. Ряд цифр, як вже знає дитина, є способом передати на письмі кількість певних предметів. Цифри – умовний та універсальний інструмент, спосіб вираження кількості. Тож дитина, знаючи всі елементи ряду, має у ході виконання цієї вправи рахувати вперед і назад цифри, які вона бачить на екрані та рахувати далі – пропущені елементи ряду. Коли дитина все робить вірно, ряд змінюється, а коли помиляється, то перед тим, як на екрані зʼявиться нова картинка, дитина побачить вірний варіант відповіді. Завдяки цьому учень зможе навчитись на своїх помилках і відразу ж закріпити цей досвід. Ця вправа дозволяє ліпше закріпити вміння лічби до трьох.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.