На екрані учень бачить казкового гнома. У нього є копійки. Номінал монет може бути різним, як і їх кількість – вони варіюються в залежності від етапу вправи. Наприклад, на одному з етапів на екрані дві монети по пʼять копійок, а на наступному – вже три. При чому перша і третя мають номінал в 10 копійок, а друга – одну. Завдання дитини полягає в тому, щоб за допомогою мишки порахувати, скільки на даному етапі у гнома копійок. Для цього учень має додати цифри, що зображені на монетах і таким чином дізнатися суму грошей. Коли учень дасть відповідь стосовно того, скільки гном має грошей, починається наступний етап завдання, на якому на екрані зʼявляться вже інші монети. Незалежно від правильності відповіді дитина продовжує вправу, тож помилка їй не завадить. Це завдання не тільки допомагає розвинути таку корисну практичну навичку як рахування грошей, а й допомагає дитині зрозуміти, що цифра (на яку і варто звертати увагу перед усім при лічбі копійок), яка зображена на предметі, часто не співпадає з загальною кількістю цих предметів. Також ця вправа корисна для розвитку памʼяті та уваги дитини.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет.