На екрані дитина бачить групу предметів. Група може складатися з одного, двох або трьох обʼєктів. Учень відповідає на питання, скільки цих предметів зображено на картинці. При цьому він обирає цифровий варіант відповіді. Це завдання здається простим, але воно дуже корисне, бо з його допомогою дитина вчиться асоціювати цифри і кількість, а також починає усвідомлювати універсальність цифр, тобто те, що з їхньою допомогою можна перелічити будь-які предмети. Коли дитина дає відповідь на питання стосовно кількості зображених предметів, картинка міняється, і зʼявляється нова ілюстрація з іншою кількістю обʼєктів для лічби. Якщо правильно відповіла на питання, це стається відразу, але якщо помилилась, то спершу на екрані зʼявиться правильний варіант відповіді. Таким чином учень має можливість вчитись на власних помилках, але разом з тим він не вважає помилку поразкою, бо виконання вправи продовжується.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.