На екрані представлений ряд предметів. Вони мають просту геометричну форму круга, однокольорові та не мають яскравого фону – всі ці деталі спрощують концентрацію дитини на головному – на збільшеному числі предметів, які потрібно перерахувати, а саме: від одного і до пʼяти. Дитина лічить кількість кругів на екрані і вибирає правильну відповідь з ряду цифр, які є варіантами під малюнком з кругами. Коли дитина робить свій вибір, то зʼявляється нова картинка з іншою кількістю кругів в межах від одного до пʼяти. Цифровий ряд допомагає орієнтуватися і водночас служить для того, аби дитина ліпше вивчили цифрові знаки. Якщо учень відразу дає вірну відповідь, то переходить на наступний етап вправи миттєво. Якщо допускає помилку, то на екрані зʼявляється вірна відповідь. Ця вправа поступово продовжує вводити дитину у комплекс арифметичних знань і є важливим кроком для розвитку її математичних здібностей.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.