На екрані перед учнем є зображення двох долонь. Дитина має порахувати кількість пальців, що не стиснуті в кулак. Після цього - вибрати ту цифру під малюнком, яка відповідає даній кількості. З кожним пройденим етапом малюнки з долонями змінюються і показують інші числа від одного до десяти. Якщо дитина дає вірну відповідь, то до наступного етапу переходить відразу, а у випадку помилки – після того, як вірний варіант відповіді зʼявиться на екрані. Особливість цієї вправи в тому, що дві долоні сприймаються як окремі обʼєкти, тож дитина може не просто лічити всі пальці, що не складені в кулаки, а й додавати їх. Ця вправа закріпляє вміння дитини рахувати до десяти, розвиває увагу та вміння аналізувати зображення.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.