Дитина бачить перед собою малюнок, на якому зображена рука і пʼять пальців. За звичкою, як це показують люди, так і рука на малюнку показує кількість пальцями. Учень у ході виконання цього завдання має натиснути на ту цифру, яка співпадає з кількістю, яка передається малюнком. Коли дитина робить вибір і натискає на потрібну цифру, то малюнок змінюється, і рука показує інше число. Таким чином на кожному етапі потрібно робити новий вибір, тож дитині буде цікаво. Разом з тим ця вправа тренує не тільки навички лічби та розуміння символічної передачі кількості за допомогою пальців руки. Також ця вправа допомагає дитині повторити знання цифр, адже саме в цьому вигляді подаються варіанти відповіді на кожному етапі. Якщо навіть дитина допустить помилку, то вправа продовжується, але спочатку вірна відповідь зʼявиться на екрані.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.